oglumuz01 2 aylık şuan. 2 3 saat uyuyor diyelim ama ağzında emzik oluyor arada durup emmeye devam ediyor şüpheli mi uyuyor anlamadım. Çıkarmam gerekir mi uyanır mı
Ezgiitopuzzz oglumuz01 isterseniz çıkara bilirsiniz birşey olmaz Ben uyuduktan sonra emziği cikariyorum
MerAyaz oglumuz01 emme refleksi uyusada uyumasada devam eder, o kendi karar versin siz müdahale etmeyin bence😊
Busraaa333 oglumuz01 ben olsam çıkarmam çünkü zamanında çıkarmadım emziğe alıştırdım avantajlarını da yaşadım ama dezavantajları da var sürekli emzigi atıp uyanmak gibi
Asel_lena_mom oglumuz01 Bebekler 6 aydan önce uyumuyor beyinleri her zaman aktif çok sık uyanmalarının sebebi bu uyuyor gibi görünüyor ama aslında beyinen uyanık . 6 aydan sonra artık rem uykusu gerçek uykuya geçiyorlar ve kolay kolay uyanmıyorlar 🙏
Hilalerginn oglumuz01 benim 5 aylık kızım var anne sütü kullanıyor ve emzik emmiyor ama emme refleksi var uyurken