Bebeğim gece beşiğe koyuyorum uyutup ama o bir kaç saat içinde uyanıp birdaha beşiğinde saatlerce sallasakta uyumuyor yatağıma yanıma alınca uyuyor 🥰 bu durumu yaşayan başka anne var mı nasıl yapıcaz bebek olduğu için eşimle uyuyamıyorum artık sürekli ezmemek için gidiyor o ds keyif sürüyor babasının yerinde