Busraay17 Kızlar merhaba 3 ay 20 günlük bebeğim var yeni yeni gece uyumaya basladi 12.30 en geç 1.30 bı uyuyo sabah 4 5 6 ya kadar uyanmiyor gün içinde zaten sürekli emiyor her dakika kucakta siz neler yapiyirsunu benim gibi olan var mı ?
Irmakprensesinannesi Busraay17 artık uyandırmaya gerek yok ya kendisi ne zaman isterse o zman uyanır zatn aciktiginda otomatik uyaniyorlar
yaprak_34 Busraay17 uyanmıyorsa zorlamayın benim kzıım 4 aylıkken bıraktı gece beslenmesini sizinkinden çok daha uzun süre beslenmiyordu ..Gelişimi gayet iyi kilo alıyor ..Sizde bunalanı takip edin gelişimi iyiyse bırakın uyusun uyusun ki büyüsün …Anne sütü veriyorsanız 4 saatte bir de teklif edebilirsiniz uykusunun arasında emzirmeye çalışın bunu sadece sütünüz daha çok olsun diye yapın …emzirdikçe süt çoğalır ya o açıdan.
Yaprakkkk Kızımla arasında bir ay var. Biz de o zamanları da şimdide gece 3 saatte bir besleniyoruz. Gündüzleri daha sık aralıklarla ancak gece bu şekilde. Ama gitgide süresini uzatmaya başladım. Kendisi zaten acıkınca mırıldanmaya başlıyor
Busraay17 Yaprakkkk ayy gündüz sürekli memede emiyor uykuya dalıyor kucağımda uyuyunca gazı çıkmıyor bu sefer bırakınca anında uyanıyor ya 15 dk ya 30 dk anca yani sonra sar baştan
Mery_meryy Benim bebeğim akşam 8 ile 9 arası gece uykusuna geçmiş oluyo. 3 saatte birde uyanıyo.4 ay 18 günlük.Uzun uyumayı bi başarsak çok mutlu olacam🤷🏼♀️
Busraay17 Metesmom çevremden de diyen oldu da sizlere sorayım dedim malum burda hergun yeni tecrübeler duyup öğreniyoruz 😌 teşekkür ederim
Tospikler Busraay17 memede uyumaya alışmış olmalı uykuya dalmadan biraktirmaniz gerekiyor Emme refleksi yapıp yapmadığı da önemli Birde eğer uykuya hiç sıkıntısız geçiyor uyanınca gazla ilgili problem göstermiyorsa gaz çıkarmak için uğraşmayın ( tabi sadece anne sütü aliyorsa) Emdi uyudu ve birakti diyelim ozaman da önce ayakları yatağa gelicek biçimde ya sağına ya soluma bırakın Hafiften se pis pis yap In Bazen kendimiz kararlı olursak başarıyoruz
Busraay17 Tospikler sadece anne sütü alıyor ya bu memede uyuma konusu ilk dogdigu günden beri öyle yani sonradan oluşmadi çok denedim mesela çekip pışpış yapmayı hafif sallamayi işe yaramadı dalarken zaten sürekli ağlıyor mızmız
Btl711 Gogsumde uyuyor sonra yatiriyorum 1-1.30 saat araliklarla uyaniyoruz.Gunduz uykusu hiç yok .Gece uyanindaca gogsumu veriyorum bir dk emiyor oynuyor geri uyuyor .3 ay 20 gunluguz 🙄
Busraay17 Btl711 gündüz işte emerkeb uyuyo o da ona yetiyor anladığım kadarıyla 😐 bı iş yapamıyorum çünkü hep ağlıyor oyun oynarım ilgisi dağılsın diye biraz duruyor sonra yine ayni
Busraay17 yaprak_34 yaprak_34 gelişimi iyi hatta geçen hafta doktora da bahsettim kilosunu etkiler mi diye yani büyüdüğü için hemen acikmaz ama en fazla da 5 saati geçirme dedi