Geçmiş olsun. Bize de Bağırsak enfeksiyonu dediler 1 gece hastanede kaldık şu an bütün çocuklar bu sebeple hastane de😔 Yani Rota virüsü ve biz bu aşıyı olmadık. bugün 6. günümüz şiddetli kusma ishal yaşadık kusması ilaçla durdu. 1 gece serum takıldı, zingo ve polivit şurup verdi bir de reflor toz onu da yoğurduna katıp veriyoruz 10 günde anca geçiyormuş daha devam ediyor biizm😒