1prensannesi06 Termos alacağım e bebekte baby plus 450 ml termos var yorumları çok güzel ama sizce çok mu küçük olur bunu alsam yada önerdiğiniz bir marka var mı
Seyyid_Ali_2021 1prensannesi06 500ml tedi den dijital göstergeli aldım 4 ay önce çok kullanışlı gayet de yetiyor zaten ona kaynamış suyu dolduruyorum 12saat sıcaklığı sağlıyor ayriyeten biberona yanıma soğuk su alıyorum ılıklaştırıp bu şekilde veriyorum mamasını, suyunu.
Rainnnn 1prensannesi06 ne için tam olarak ben mama suyu için starbuckstan aldım gece 12 de koyuyorum sabah 10 a kadar mama ısısı kıvamını koruyor . 480 tl olması lazım
balyanakannesi2901 1prensannesi06 küçük olmaz gayet ideal bence büyüğünü de taşıması çok sıkıntı oluyor ben 750 ml aldım şu an pişmanım mesela keşke biraz küçüğünü alsaydım die
Yavrupanda 1prensannesi06 ben 3 hün önce aldım e bebekte450 ml Aksam 8 de sıcak su koydum Şuan hala sıcak Korkarak aldım İyiki almışım
1prensannesi06 Seyyid_Ali_2021 bende öyle düşündüm hani mesela 2 ölçü kaynar su iki ölçü soğuk su gibisinden ama eşim sanki küçük gibi deyince kafam karıştı bu şekilde kaç kez mama hazırlayabiliyorsunuz
MyPrincessBaby_ 1prensannesi06 küçük olmaz , zaten sıcakla soğuğu karıştırdığınız için yetiyor, mesela bende sıcak su dan önce soğumuş su biter , 12 saati de geçiyor sıcak kalıyor , su soğuyana kadar gidiyor, benimki cooker
Seyyid_Ali_2021 1prensannesi06 oğlum 10 aylık 1hafta sonra.Evden çıkmadan ek gıda yediriyorum dışarıda kaldığm süreye bağlı mama değişkenlik gösteriyor 140cc içtiği için 3 kez yapacak kadar mama suyu çıkıyor ki o kadar yapmıyorum dediğim gibi evde ek gıda yedirip çıkıyor dışarıda 1 kez mama içiyor diğer öğün de dışarı da isem kavonoz maması alıyorum bu şekilde dönüşümlü idare ediyor ki önemli faktör burada termus sıcak suyu içine doldurursun herturlu termus kullanışlı al derim.500ml.yetiyor tedi de 120tl.fiyatı.
1prensannesi06 MyPrincessBaby_ çok teşekkür ederim bu 6 saat sıcak tutuyor diyor ama yorumlarda 8 saat aynı sıcaklıkta kalıyor sonra yavaş yavaş soğuyor yazıyor eğer öyle ise yarı yarıya sıcak soğuk koyarım yeter o zaman :)
Deletedmom_112 Biz baby plus’un 350 ml olan termosunu kullanıyoruz, soğuk su ile karıştırınca yaklaşık 4 5 kere mama yapıyorum.
1prensannesi06 Seyyid_Ali_2021 anladım canım çok teşekkürler benim oğlum 5 aylık misafirliğe giderken de ben socak suyumu yanımda götürüyorum pratik oluyor o yüzden acaba yeter mi diye düşünüyordum ama yeter bence o zaman 1 ay sonra yavaş yavaş ek gıda da yiyecek zaten :)
MyPrincessBaby_ Seyyid_Ali_2021 bu arada yemekler için de ayrı bir termos var , dışarıda yedirmek için , bende şu an ondan düşünüyorum ama bebeğim henüz 4 aylık , tavsiyemdir belki size de lazım olur
Deletedmom_112 1prensannesi06 çok memnunum, ılık koyunca ortalama 6 saat, kaynar su koyunca 12 saat kadar sıcak tutuyor, bizimki birde pipetli olandan şimdilik pipetini çıkardım ama mamayı bıraktıktan sonra kızım suluk olarak da kullanabilir, tavsiye ederim.
kaymakliekmekkadayifi 1prensannesi06 ben surekli termos kiriyorum istisnasiz haftada bir falan kiriliyor😂😂 en son a101den 30 liraya 400 ml lik bir termos aldim kırılırsa canim yanmasin artik dedim gayet iş görüyor kaynar su koyuyorum disardayken soguk suyla ilistiriyorum bu sekilde daha cok su kullanabilmis oluyorum 🥰
Cangul 1prensannesi06 a101 sayfasına bakın kiwi derece göstergeli ben ondan aldım halen varsa alın çok memnunum 2 hafta oldu dışarıya görede uygun fiyatı