Mrb anneler 2 hafta önce doğumum gerçekleşti hamile iken gebelik sekerim xikti insülin kullandım çok güzel Dr sütüm oldu ama sarılık geçirdi bebeğim çok üzüldüğüm için sütüm azaldı bebeğim doymuyor mama takviyesi yapıyorum surekli yemek istiyor mama da verdiğim halde acaba bebegimde seker olabilir mi yoksa ben mi abartıyorum bilgisi olan yada başına böyle birsey gelmiş olan birileri varmi acaba