beroni yooo çok normal geldi bana bizimki de 8200 dü doktoru gayet iyi Demişti obezlik bi durum olmaz bence zaten sonraki aylar çok kilo almıyorlar mesela 7,5 aylık suan 1,5 ayda sadeve 450 gr almış 8650 olmuş ama doktor çok normal artık aylık 250 gr alması yeterli kabul görüyor dedi.