Ysmn11-11 inşallah olur , bebeğim 2 aylıktı balgamlı öksürük varken ve her sabah burnu tıkalı uyaniyordu, emerken çok zorlanıyordu, hatta doktorun teki bronşit olmuş hemen yatiralim hastaneye dedi , kabul etmedim hastaneyi , eczaneden hemen izotonik su aldım bununla burnunu temizledikten sonra, serum fizyolojik ile burnunun içinde kalan sumukleri çektim çok rahatladı , gece uykusuna geçerken de ayağına sarımsaklı zeytinyağlı karışımını çok az miktar masaj yapıp çorap giydirip uyuttum , soğana karanfil dikip odaya koydum , ertesi günde soğan yerine okaliptüs yağı ve nane yağını koydum baktım bu yağlar daha çabuk fayda etti . 3 günde maşallah yavrum kendine geldi ne balgam kaldı ne öksürük ne de sümük , ama ben hala devam ediyorum okaliptüs yağı ve nane yağına