ElifKaratas canim o gazindan cok rahatsiz olsa aglar mutlaka ayrica unutma ilk 3ay gak meme guk meme donemi nezaman istese emzireceksin o herzaman acligindan glamaz gazi varsa aglar seni ozlediyse aglar, benim kizim eger memede uyuduysa ben yatirip kfasini yan cerirdim kusarsa bogzina kacmasin diye, bir taktik daha vereyim ben kizimi emzirirken mesela 10dk sonra kaldirir gazini cikartir sonra yine emzirmeye devam ederdim ,suan nerdeyse 3aylik olduk eger hava yuttugunu gorursem boyle yapiyorum zaten sen anlarsin hava yuttugunu yutkunurkrn karnindan ses gelir