MSMH kaynana teşhisli narsist ve bipolar hastası,kaynım bipolar,kayınpeder narsist,eşim narsist.Kaynana ve kayınpederle görüşmüyorum.Kaynım ve eşim hala hayatımda ama bir gün eşimden boşanmayı hayal ediyorum,o zaman hepsinden kurtulcam inşallah çünkü insanın özgüvenini yok ediyorlar ve kendinden şüphe ettiriyorlar hatta git gide onlara benzemeye başlıyorsun ve sen sen olmaktan çıkıyorsun,ben 7 yıldır bu insanlara katlana katlana suratı hep asık mutsuz ve ağlayan birine dönüştüm,sabırla bekliyorum biteceği günü.Bu arada tedavisi var ama tedavi olmaya kendini gönülden veren bir narsist yoktur.Çünkü kendilerini mükemmel görüyorlar.