kuzey-21 stillwasser mama veriyorsanız 3 saatte bir diyor doktorlar. Veya 2 saatte bir. Anne sütü ise sindirimi daha kolay olduğu için çabuk acıkırlar istediği sürece vereblrsnz ben 1 saatte bir mutlaka emzirirdim gece de 2 saatte bir uyanıyordu emmek için
Cnar2021 stillwasser 2 saatte bir besliyordum.ben az az sık sık sariligi yuksekti uyku yapiyodu cook o yuzden uyanmasada emziriyodum
simiyyy Ben 2 bazen 3 saatte bir mama veriyordum tabi kast ettiğiniz mamaysa. Anne sütünü ne zaman isterse o zaman veriyordum ilk iki ay emzirebildim
Dlaraozturk Ne kadar sık o kadar iyi der doktorların çoğu. Hem süt artışı için hemde mideleri ufak olduğu için. Benim sütüm azdı saat başı emzirirdim. Ama 2 saatte bir emzirilir genelde
stillwasser Zeynepalya_ve_annesi evet ideal 2 saat diye biliyordum bende benim bi arkadasim 5 6 saate uyandirmadigi olurmus
Dlaraozturk stillwasser 3 saati geçerse uyandır demişti doktor ama benim kızım 4 saatten fazla aç kalmadı hiç o yüzden uyandırma ihtiyacım olmadı 🌸
Cnar2021 stillwasser emzirdgimden cc olarak bakmadim ama sağdigimda 60 cc iciyodu bazen 60 i geciyodu bile o simdi bebekten bebege degisir benim oglum oburdu biraz