Zeh-ra5 Kızlar 17 aylık kızım var 17 aydır hiç regl olmadım. şu 3 gündür damla damla kan geldi üç günü toplasam bi peçete dolusu olmaz sizce regli mi oldum
Zeh-ra5 Zeynepalya_ve_annesi ramazandan önce gittim doktora hamilelik yok dedi kan verdim ultrasona baktı vucüdün toparlanmamış daha dedi normal dedi gönderdi
Zeh-ra5 Zeynepalya_ve_annesi kızım daha küçük inşaAllah yoktur hamilelik ay içime şüphe düştü yarın test alıp yapsam mı acaba bi
Zeynepalya_ve_annesi Zeh-ra5 17 ayda toparlanmaması normal degil ama 40 gün bilemedin 60 günde rahim kendini toparlıyor….yumurtaliklar 6-9 ay calışmaz sonra aktiflesir her insanda farklıdır ama genelde 17 ay surmez siz birdaha baktırın
Zeh-ra5 Zeynepalya_ve_annesi bilemedim en iyisi test alıp yapmak hep içimdeki şüphede gider. fırsat buluncada doktora giderim en iyisi
Zeh-ra5 Zeynepalya_ve_annesi hayır yapmadım eşim almayı unutmuş yarın çarşıya çıkarsam alacağım inşAllah