Gazı vardır, koliktir ve anne karnını özlüyordur… bol bol kucaklayın, sakın alışır kucağa vs diyenlere ve kesin açtır, sütün az herhaldeee diyenlere kulak asmayın… Sizin sakin sakin konuşmanız şarkılar ninniler söyleyip birlikte dans etmeniz iyi gelecektir. Youtube’tan süpürge sesi açıyorduk biz, o da iyi geliyordu. Biraz da siz yemeğinize dikkat ederseniz (gaz olma ihtimaline karşı) süper olur, diyetisyenimin tavsiyesi üzerine ben yoğurt ve kefiri laktozsuz kullandım, gaz yapan besinlerden bir zaman uzak durdum, mavi kuru hindiba çayı önermişti onu da aktardan aldım kullandım,çok iyi gelmişti bize bu yaptıklarım.umarım siz de şifanızı bulursunuz🙏🏻