Aysimat benimde tam 4 aylıkken dökülmeye başladı aşırı bir şekilde hatta önlerden açıldı dipler gözüküyordu ki öyle gürdür ki saçım ona rağmen hemen cildiyeye gittim bu normal bir şey hamilelik te saçlar uzar doğumdan sonra dökülür dedi ve emzirirkende kullanabileceğim vitamin verdi şampuan verdi çok şükür hemen toparlandı geçti dökülme durdu dökülen yerlerden yeni saçlar çıktı 🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽