KıZlar bebeğim 5 ay 10 kış bebesi olduğu için 5 aydır hep evdeydik. Annemlerden 7 saat uzaklıkta yaşıyorum eşim ben ve kızım. O kadar bunaldım havalar biraz ısınmışken bir ay memlekete gidip kendime gelmek istiyorum. Şimdi evde tek olduğum için elektirkli beşiği var 13 kg a sallıyor diye aldık. Ama artk eskisi kadar hızlı sallayamıyor 7 kg bebiş. Şimdi memlekete giderken elektrikliği beşiği mi götürsem yoksa annem ekstra bir bebiş almıştı manuel onu mu götürsem karar veremedim. Sizce ne yapmalıym ?