Bende Instagram da bı tarif görüp yaptım bebeğim çok sevdi tarif söyle 1 yumurta sarısı azıcık küp küp doğranmis kapya biber birazcık maydanoz ve lor peynirini karıştırip zeytinyağiyla yagladigim fincanın içine koydum fincanı da tencereye aldım yarısına kadar su koyup 15 dakika kaynatım baya lezzetli oldu oğlum sıkılmıştı yumurtadan böyle hepsini yedi