Papatya2636 Özellikle akşam ve gece ne yapabilirim kundak yapıyorum fayda etmiyor korkuyor sıçrıyor uyumuyor hayliyle ne yapabilirim gece korkmaması için göğüsümde yatıyor korkmadan
secoz Papatya2636 gayet normal rem uykusunda oluyorlar o yüzden ço korku ve sıçrama oluyor bu iyi bişey beynin çalıştığını gösteriyor ☺️ Benim kızımda öyleydi o zaman araştırmıştım