Adawwwa benim bebeğim 3 ayı geçti hala genelde 2 saatte bir emziririm. İlk 3 ay bebek ne zaman isterse verin diyorlar. Ancak mama biraz daha tok tutuyor diye biliyorum. Eğer sık istiyorsa verdiğiniz ölçekle tam doymuyor olabilir,bence deneyerek kac cc’de tam doyduğunu tespit edin. Tam doyduğu taktirde verdiğiniz sıklık 3 saate çıkacaktır diye düşünüyorum