Aysedemirrrrr benim oğlum 4 şubatta doğdu sezaryenle. 38 +2 . Kilosu düşüktü gelişim geriliği vardı, 8 gün küvezde kaldı o da solunum sıkıntısı var diye . Morarıyormuş dediler . . Biz her gün ona süt sağıp götürdük . Burnuna solunum cihazı takıp oksijen veriyorlardı, ayrıca emme refleksi de olmadığı için boruyla besleniyordu. Daha sonra göğsümü tutamadı bir süre silikon meme ucu kullandım . Daha bir aylık olmadan toparlandı çok şükür. Şu an 3 aylık olmuş . Her öey düzelecek hep dua edin ☺️