Kızlar bir sorum olacak bebeğim 42 günlük son 1 haftadır hergün değil ama bazı günler belirli saatlerde meme reddi gibi ama reddetmiyor memeyi sinirli tutuyor sonra bırakıyor ağlıyor sonra tekrar tutuyo bırakıyo tekrar ağlıyo sinirleniyor bu davranış neyin nesi o da bende kafayı yedik az önce yine aynı şeyi yaptı mama almıyor sadece anne sütü biberon zaten tutmuyor mama vermediğim için. Emzikte zor tutuyor öğürüyor yavaş yavaş tutuyor. Neden böyle oluyor