Görenler zayıflamış diyor gün içinde iyi yiyip içtiği için gece uyandırıp beslmiyorum gece yatmadan 150cc süt içinde de 5 tane bisküvi oluyor küp gibi doyup uyuyo yani bu ay 500 gram almış oda normal gözüküyor ama bu ara gören zayıflamış yada zayıf diyor bencede biraz zayıf 8800 kilosu illaki kafama takılıyor sağlığı tabi yerinde olsun ama birazda toplu olsa fena olmaz sizce gece uykusunda beslemelimiyim bu aydaki anneler ne yapıyor