Merhaba sevgili annler, oğlumu bugün sütten kesmek için ilk girişimimi başlattım fakat göğsümde süt birikiyor. Bunu nasıl engelleyebilirim? Her dolduğunda sağmalı mıyım? Tecrübe ve bilgilerinize ihtiyacım var. Mastit olmasından korkuyorum. Birde ne zaman geri çekiliyor süt