Arkadaşlar aklımda öyle bir soru işareti varki. Soramadım da aklım gitti dört gündür inanın. Kızımın ateşi 39.5 kadar çıktı son iki gün. Dün hastanede ateş takibinde kaldık oğlum dört gündür gece gündüz neredeyse hiç uyumadı. Hastanede ateşi yine yğkseldi yanakları kızarıkken serum takıluyken söyledim baksınlar diye dijitalle 37.4 dedi ama ben koltuk altı ölçerke ölçtüm 39.5 du uyku hali vardı hep ateşi düşüklen de ama inadından uyumamıştı sonra telefondan çizgi filmden telefondan izletirken bilinci iyi sorularıma cevap veriyor uyuma dediğimde uyumuyordu ancak bir iki kere daldı uykuya o arada serum sesi ve ayağı yan döndüğünde bir iki kez sıçradı bu havale olmuyor değil mi ben hiç havale geçiren görmedim bilmiyorum