Yarenemir34 Destekli oturuyor desteksiz 5 saniye falan durabılıyor sonra devriliyor. Sevmiyor oturmayı. Normal Mİ bu durum???????
Irmakprensesinannesi Yarenemir34 çok nrml benim kzim da 8.5 aylık desteksiz oturmaya başladı şuan 9 aylık 5 10 dk oturuyor sonra devriliyor yeni yeni diyebilirim 7 aylık desteksiz oturmasını beklemeyin annesi
Eceninannesi33 Yarenemir34 normalmiş 7. Ayın sonuna doğru oturur diye düşünüyorum biz 7 ay 8 günlüğüz desteksiz 5 saniye falan oturuyor sonra öne doğru düşüyor
madrefelice Yarenemir34 bende öyle düşünüyordum 8. Ayına girmesiyle oturması bir oldu ayını beklemiş resmen
Yarenemir34 SeninAnnenBirMelektiYavrm heryerde koltukta mama sandalyesinde örümcekte ama yok yanı sevmiyor
Grlnl Yarenemir34 sırt kaslarının gelişmesiyle alakalı eğer ilk doğumdan itibaren yüzüstü zaman geçirmediyse biraz gecikir normaldir
gizemozdemir90 Yarenemir34 muhtemelen destekli oturmaya 6.ayda basladiniz. Cok normal. Biz, dktor onerisiyle desteksiz oturtmaya 4.ayda basladik, 5,5 aylikken desteksiz oturmaya basladi. Her cocugun gelisimi kendine ozeldir
Busraaa333 Yarenemir34 cnm bende hiç oturmayacak sanıyordum ama eğer destekli otur aya başladıysa 10-15 güne oturur desteksiz de imsallah
Asel_lena_mom Yarenemir34 Kızım 7 aylık kendi başına desteksiz devrilmeden oturabiliyor . Her bebek farklı tabi bebeğinizi ne zaman destekli oturtmaya başladınız peki ? Buda bir etken ben kızıma 3.ayından beridir destekli bir şekilde oturmasının eğitimini verdim 5 ay 19 günlükken oturabiliyordu ama devriliyordu şuan hatta totosunu havaya kaldırıyor kalkmak istiyor tutuyor bacaklarının üzerine kalkıyor felan annenin yardımı desteği bunda çok önemli doktor tavsiyesi ile 3.ayda başlamıştım bu arada .
Yarenemir34 Asel_lena_mom teşekkür ederim yorumunuz için🥰🙏🏻 4.aydan itibaren kısa süreli oturttum ama pek işe yaramamış bide sırt üstü yatmayı ana kucağında vakit geçirmeyi çok seven bi bebem var maalesef
Ece011 Yarenemir34 birden oturması düzeliyor. 10 gün önce falan 2 3 dk kadar oturup devriliyordu. Şuan baya oturabiliyor yorulunca geri atıyor kendini. 7 buçuk aylık oldu birden oturmaya başladı. Hiç merak etmeyin kaşla göz arasında öğreniyorlar. Hızlandırmak için karın üstü zamanı yapabilirsiniz bol bol.
Asel_lena_mom Yarenemir34 Anlık oluyo yarın bir bakmışsın oturabiliyor😍 bebeler nasıl ki dünyaya nasıl geleceğine kendileri karar veriyor aynı Buda böyle kendileri karar veriyor onlarda bir birey sonuçta hiç canını sıkma 🌸🌸🌸