Merhaba,
Kolik bir oğlum vardı kolik bebek anneleri bilir 5-6 saat susmadan uyumadan ağlarlar. Benim oğlumda uyanık olduğu her dakika ağlardı. Doğduğundan beri tek başıma bakiyorum. Ortalama 1 buçuk 2 aylıkken çaresizlikten televizyondan youtube dan ilâhi yasin-i şerif ya da bebek şarkıları açıp sakinleştirmeye çalışırdım. Şimdi 7 aylık oldu her gün açmamak için direniyorum sürekli oyun oynuyorum ama normalde de çok huzursuz bir bebek sürekli mızmızlanıp ağlıyor sıkılıyor. Televizyon açınca bir nebze de olsa susuyor. Aylardır çabalarım başarısız kalıyor. Oturduğum yerde ulaşım vs olmadığı için yakınlarda park gibi alanlar olmadığı için dışarı çıkamıyorum. Yürüteç kullanmaya başladım bir süredir. Yürüteç ile evi geziyor ama sonunda yine televizyonun önüne geliyor. Bir çare lütfen 😔