İlk denediğim zaman üç gün birer parça haşlanmış verdim hiç bir reaksiyon gostermedi. Ama o günden beri hangi gün versem akşamına ağlama krizlerine giriyor. Hep ya dişten ya da üşüttü, atak falan dedim ama bugün kesinleşti bu durum. Allah’ım randevu da bulamıyorum sizce neden olur böyle bir durum ben bir türlü anlam veremedim 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️