5′5′2021 de sabah 05:07 de doğdu. Zaman gerçekten su misali çok çabuk geçti🥲 Şimdi biraz oğlumdan bahsedicem diğer annelerimize de fikir olur 🤗
💙Sabah 7-8 gibi uuyanır. Emzirme,kahvaltı, oyun etkinlik, kitap okuma
💙Saat 10-10:30 arası 1.uykusuna geçiyor
💙Saat 11:40 gibi 1.uykudan uyanış. Meyve püresi,emzirme,oyun,etkinlik,kitap okuma, çorba
💙Saat 15-15:30 arası 2.uykusuna geçiyor.
💙 Saat16:30 gibi uyanış. Çorba,emzirme,etkinlik,oyun akşam yemeği,kitap okuma,banyo,biraz yatak odasında vakit geçirme.
💙Saat 20:30 da gece uykusa geçiyor. Gece 1 ya da 2 defa uyanıyor. Diş dönemleri ve atak dönemleri daha sık uyanıyor.
🌼 Algısı çok açık. Gel-git, al-ver, at-tut, ac-kapat gibi şeyleri çok güzel algılayıp yapıyor. Bir şeyi istediğinde parmağıyla gösteriyor. Bir şey sorduğumda istiyorsa onaylar gibi kafasını aşağı yukarı yapıyor. İstemiyorsa da kafasını yana sallıyor. Bir şey yoksa da kafasını yana sallıyor yok dercesine ,😍
🌼 Anne, baba, dede, gel, git, hadi, amca, teyze, aşkım, mama, meme gibi kelimeleri söylüyor. Acıktığı zaman anne mama diyor yanıma geliyor, tişörtü kaldırıyor😅
🌼 Çığlık atıyor, biz kahkaha atınca o da atıyor. Biz mutluysak o da mutlu oluyor gergin olduğumuzda o da gergin ve huysuz oluyor.
🌼 Üstten 4 alltan 2 dişimiz 1 tanede hala uzayan bir dişimiz var.
🌼Bul-tak ve geçirmeli oyuncaklara bayılıyor yappoz tarzı şeyleri çok seviyor ve baya oynuyor bunlarla.
🌼Her gün düzenli kitap okuyoruz ve çok seviyoruz kitapları mö, me gibi sesler çıkarıyor hayvanları gösterince.
🌸Pazartesi günü bir yaş aşımız var doktor kontrolümüz var boyuna kilosuna kan değerlerine bakılacak.
🌸Bu gün doğum gününü kutladık ve cumartesi günü 1 yaş çekimi var.😍
🤍Genel olarak akıllı, uslu ve uyumlu bir oğlum var çok şükür 🙏🏻
Sizin bebişler nasıllar aynı gün doğan var mı 🤗