Canlarım güzel annelerim hepinize iyi akşamlar 🥰 ben 16 gün önce spinal sezeryan doğum yaptım. Bebeğimi bugün kontorle götürdük ve Adatıpta harika doktor var isteyene önerebilirim. Biz anneler ( özellikle yeni olan anneler ilk olduğu için bilmiyoruz tecrübesizlik vs) çocuklarımız için en en iyisini istiyoruz özellikle ilk anneler her koladan bir ses acimilik derken tavsiye istiyoruz bir arkadaşım da tavsiyede bulundu. İsteyene önerebilirim