Ozgeruya Katun eşimle ikimizde bıraktık 1 buçuk ay oluyor insallah devamida gelir şeytana uymayız 🙂 darısı size🙂
Frezya iremyy red mi bilmiyorum ama red olmasa iyi olur yoksa cinnet geciririm 😀😀😀 cok pahali olmus oluyo gunde en az 2 paket iciyor adam
Ozgeruya Katun ben hamilelikte bırakmıştım malesef doğumdan bi kaç ay sonra gene başlamıştım tabi az içiyordum genede simdi tamamen bıraktık insallah🙂 teselli veriyorum hep eşimle ikimize ne güzel üstümüz kokmuyor ev kokmuyor diye🙂