4 ay 22 günlük bir oğlum var kızlar. Yaklaşık 1 hafta 10 gündür gece uyanmaları sıklaştı gün içinde sürekli meme de ciddi ağlama krizleri başladı. Artık doymadığını düşünmeye başladım. İki göğsümüde sağdım 10 cc mama bile çıkmadı doktora da danışacağım fakat sizce bu mamaya başlamak için bir sebep mi sorun açlık mı?