Kızım 8.5 aylık. Eşimin kucağından bana bile gelmez. Sürekli babasıyla olmak ister. Yemek yerken bile babası yoksa savaş halinde yiyoruz. Babası varsa güle oynaya. Şimdi eşim geçici göreve gidecek. Bizde gidicez onunla ama 2-3 hafta sonra gitmeyi düşünüyorum. Bi yandan da kızım 2-3 hafta nasıl dayanır bilemiyorum. Haftasonları gelecek eşim biz gidene kadar. Hafta içi napıcam hiç bi fikrim yok. Bide 2 haftadır yıllık izinde. Sürekli evde iyice bağlandı. Birden yokluğunda napar 🤦🏼♀️ Böyle bi süreç geçiren var mı nasıl baş ettiniz