Aysesakaryaa Kızlar bebeğim bir haftalık boş durunca ağlıyor ya emicek ya uyuyacak onun dışında ağlıyor sürekli ne yapmalıyım ?
Deletedmom00881 Aysesakaryaa ilk 1 ay bebekler böyle canım, dünyaya yeni geldikleri için gazları sancıları oluyor sonra yavaş yavaş düzeliyor