Selam kizlarr ben 9 Mart’ta doğum yaptım ve size emzirmeye ilgili bir kaç öneride bulunmak istiyorum ben kızımı kucağıma aldığımda hastanede ilk yarım saat içinde emzirmeye çok önem gösterdim tabiki sütünüzün gelip gelmediğini tam anlayamadığımız için birde sezeryanli olduğum için hemşirelerin önerisi ile mamada verdik orda hemen doktorum emzirme damlası önerdi(galaction) ve humana anneler çayı aldım hastaneden çıkmadan içmeye başladım zaten 2 gün mama+anne sütü ile devam ettik fakat mamayı günde 2 sefer 30 CC olarak verdim gerisi hep yarimsaatte bir emzirmekle geçti eve geldiğimde ise süt artması için yaptıklarım şunlardı
- İrmik helvası bol bol yiyin çok faydasını goruceksiniz
2.tahin Helvasi gece yatmadan yiyin sabaha göğüslerde mükemmel etki
- Bol bol çorba
- Isırgan suyu( kizlar acayip süt arttırıyor fazlası isal yapar ) ben ısırgan suyunu büyük bir kupaya yapar icinede humana çayından atardım mükemmel etki ederdi
- Bulgur+ dereotlu cacık
- Tavuk,et, balık
7.gunde en az 3litre su
- Damlayı gece yatmadan için mutlaka
- Yarım saatte bir emzirmek ben kızımı hep kucakta emzirerek bir 40 gün geçirdim zorlayıcı olacak ama inanın ne kadar talep okadar süt
- Kimseyi eve davet etmeyin kabul de etmeyin emin olun rahat olursanız sütünüz artar misafirler sonra gelsin siz emzirmeye odaklanın
- Sakın he sakın çocuk emiyor emiyor ağlıyor diye mama başlamayın aylık kontrolünü bekleyin bakın kilo almışmi almamismi ona gore doktor tavsiyesi ile mamaya başlayın sütünüzün yettiğini çişli bezlerden anlaşılır zaten ama tecrübesiz olunca ilk akla gelen acmi acaba oluyor bende ilk cocugumda ağlıyor diye mamayi vermistim çocuğa
- Ve en önemlisi kulaklarınızı tıkayin aman doymuyor aman susmuyor aman su bu diyen anneniz dahi olsa geçin odaya kafanızı dinleyin emzirip verin ellerine siz biraz uyuyun (uyku çok güzel süt arttir kizlar )
Umarım bir nebzede olsa faydam olur kizlar
Bol sütlü annelere 🙏❤️❤️❤️