-boi mama vermen çok doğal bişey o konuda kendini üzme . Benim kızım 6 aylık olmak üzere ve ben 6 aydır sağarak besliyorum mastit, göğüs ucu yarası ayrıca göğüs ucum su toplamıştı bı dönem. Sütünün yetersiz olduğunu neden düşünüyorsun seni en iyi nen anlarim. Şu an yine yara oldu hiç emmedi yoğun bakımda kaldığı için. Sağıma devam edecekseniz düzenli aralıklarla yapın sütünüzü arttırır. Eğer arttırma hedefiniz varsa pompa kuralı var. On dakika pompa yapıp yirmi dakika dinlenip tekrar on dakika yapıyosunuz. Net hatırlamıyorum şu an dakikaları. Google’a bakarsanız bulabilirsiniz. Emzirme danismanligi alabilirsiniz. Ama şunu da söylemek istiyorum. Emzirmemek veya emzirememek de normal bişey şu an yeni annesiniz ve mükemmel gitmemesi çok doğal zaman verin kendinize. Hiçbirimiz doğuştan bilmiyoruz anneliği. Zaman size yol gösterecek ben çok hırpaladim kendimi sağdığım süte bakıp ağlıyordum. Kızım yanımda değil diye ağlıyordum. Ama geçti o günler şu an ikimiz de saglikliyiz ve kendime kiziyorum o kadar kendimi üzdüğüm için. Sağımla İlgili aklınıza gelen her soru için ben burdayım. 6 aydie sadece sağım yaparak besledim umarım size yardımcı olabilirjm.