Merhaba kizlar. Bebeğim 1bucuk aylık. Ve doğduğundan beri hiç emmiyor. Bugün denedim emdi ama aglaya ağlaya. Duraksaya duraksaya. 1 2 dk emdi emmedi ama yutkundu emerken. Şimdi sesi çıkmıyor uyuyacak gibi gözleri kapanıyor. Acaba doydu mu ? Biberonla 20 dk falan içiyordu 90 cc . Ve acikinca ağlıyordu. Şimdi aç mıdır ?,