aybikreis 117 kilo işe oldum ben ameliyat bir anda karar verdim doktorum da bu kiloda yapılacağını söyledi çok kafamın karışmasını istemedim hemen oldum bir hafta içinde 5 gün hastanede kaldım ilk hün yoğun bakımda kolay bir süreç değil onu söyleyeyim ameliyatı zor değil ameliyat sonrası süreç çok zor bulantılar halsizlik 2. Ayımda hastaneye yatmak zorunda kaldım bulantılarım bir türlü geçmemişti 3. Senemi doldurdum 58 kiloyum ama hala yiyemiyorum nefsim yemek istiyor yenik düşüp yiyorum sonra sıkıntısını çekiyorum çünkü midem kabul etmiyor çıkartıyor iyi düşünün dediğim gibi ameliyatında bir zorluk çekmedim ben ama sonrası gerçekten çok zor suyu bile yarım çay bardağı içemiyorsun 😔