Busra2013 benim de kızım 7 Mart doğumlu 10 gündür meme reddi yaşıyoruz biz de bazen çok şiddetli bazen sakin geçiyor, ben 4 kere falan biberon vermiştim ondan oldu sanırım
tek kahvaltı yapıyorum yazmışsınız ben de bazen yemek yiyecek vakit bulamıyorum besin takviyesi kullanıyorum solgarın Humana rezene içiyorum bi de hurma falan atın ağzınıza o ayakta tutuyor insanı sütünüzün yağı artacaktır