Deniz120010 Kizlar 1 aylik bebeyim mamasini yerken bir tarafdan akitiyo 90 mama yapiyosam 60 iciyo 30 Akitiyo sizdede varmi boyle sorun ne yapa bilirim 🥺🙄🙄
Defne-Bade Deniz120010 benim bebeğim de çoğu zaman akıtıyor ama başlığı değiştirdikten sonra başladı 4 delikliye geçince sanırım çok çok geliyor ağzına ondan akıtıyor