Kızlar kızım havuzu çok seviyor bende bu yaz yüzmeye göndereyim diyorum. İlla öğrensin diye değil zaman geçirsin sosyalleşsin diye. Şuan 3 yaş 4 aylık. Nereye sorduysam 6 yaş altı almıyoruz dediler. Bir tane özel eğitmen bulduk Bir kaç öğrenciye ders veriyormuş bu yaşlarda. Aranızda hiç çocugunu bu yaşta gönderen var mı acaba. Kızımın zorlanacağını düşünmüyorum. Tuvalet eğitimi tam, ve kolay anlıyor uyum sağlıyor hemen. Haftada bir iki gün iyi gelir diye düşündüm. Erken mi sizce