Bugün 10 aylık kontrolüne gittik. Çok şükür hiç bir şeyi yok. Yalnız doktor artık gece en fazla 2 kere emzirebilirsin. Kaliteli uyku uyuması gerekiyor dedi. Ama benim kızım sürekli emmek istiyor bazen sadece ağzında tutuyor. Gece emzirmeyi azaltmak için hangi yöntemleri uyguladınız ?