Kızlar çok kötüyüm bebeğim ağzına aldığı an canımdan can gidiyor resmen biraz emince geçiyo ilk ağzına aldığı an oluyor yanlış emzirme olsa emzirme bıyunca acır diye düşünüyorum gümüş kapak ve garmastan pomat kullanıyorum ama yok lütfen yardım edin en çabuk nasıl iyileşir bu arada 9 günlüğüz