Zeynepyvz Kızlar bi kızım vAr 26 aylık.bana şimdiden baskı yapılmaya başlandı.yalnızdır bi tane daha yap.yaşadığım yerde akrabam da olmadığı için kızım çok yalnız kalıyo.ne yapcam bilemedim.tecrübesi olan
AnnaKurt Zeynepyvz İlk çocuk yalnız kalmasın diye kardeş yapmak saçma değil mi? Bu anne babanın beraber vereceği maddi manevi gücünün yeteceği zaman alacağı bir karar. Elalemin ağzıyla değil 🤷🏻♀️
gokcekocyigit07 Zeynepyvz çok basit millete göre değil kendine göre hareket et 😉 kardeşlik tabi ki güzel ama önce kendin hazır mısın ? Bu önemli.
Deletedmom_49 Zeynepyvz benim kayınvalidem de oğlum 13 aylık okula başlasın bir tane daha yap diyor. Allah bilir ama Rabbim isteyene versin 😅 tek çocuk bence