AselveDefne canım gecmıs olsun. Aynı sorunlar kızımda da vardı. Küçük bir delik, kalpten akciğere giden damarda darlık ve ayrıca doğmadan önce kapanması gereken bir köprü şeklinde damar kapanmamıştı. Biz de üfürüm sonucunda gittik. Kızım 33 haftalık prematüre bu arada. Bikaç ayda bir kontrole gidiyoruz . Doktor darlığın artmadığını hiçbir sorun olmadığını ancak takip etmemizi söyledi. Şuan kızım 18 aylık. Birçok kez kontrole gittik. Önünüzdeki kontrol hazıranda. Sormak istediğin bişi varsa yardımcı olmaya çalışırım canım