Benim de hamileyken şiddetli ağrılarım vardı doğumdan hemen sonra enfeksiyon kapip uzun süre hastanede yatınca detaylı ultrason a girdim iç organlarla bakıldığında tam 9 tane taş bulundu doğum yapalı 5gun olmuştu çok acil ameliyat dedi olmadm bebeğim çok ufak olduğu için Bna ihtiyacı var diye şuan 1 yaşna giricek hayatımdan kızartma haşlanma ve yağda yumurta yağlı yiyecekleri çıkardm çok nadiren artk agrm oluyor ama ameliyat kaçınılmaz sonum arastrdm çok zorlu bir operasyon değilmiş hemen 3 5 günde toplayabilirsin dediler 2 yerde ufak çap dikis 1 ufak delik oluyormuş sanrm bnm kizima bakabilcek kimse olmadi icin olamadm ama bnce aksatmayn doktorunuz ile mutlaka görüşün