Kızlar bebeğim tam 4 aylık bu dönemde bebeğim en fazla 1 1,30 saat uyanık kalıp sonra kulaklarını kasıyo gözlerini ovalıyo uyutmam icin deliriyo normal mi yani uyutmak istemiyorum oyun oynasın oyalansın diye yapıyorum herşeyi gece uykumuzda problem yok sabaha kadar uyuyoruz 2 beslenme yaparak aklıma takıldı bilen annelerimiz sizlerin bu aylarda nasıldı uykuları (bu bebekler de uyusa dert uyumasa dert 🤣🤣)