Wonderful_mom bizde de vardı üfürüm gittik doktora bazı testler vs yapıldı boyutları hesaplandı 3,5 mm filan şeklinde ben ağlıyorum o ara tabi üzüntüden lohusa psikolojisi 3 ay sonra tekrar gelin dedi doktor kapanmazsa ameliyat geçirmesi gerekecekti sonra kendiliğinden kapandı doktor bile şaşırdı bu kadar erken beklemiyordum diye dedi ki doktor iyi beslenmiş dedi bu kadar erken olamazdı 6 ay bekliyordum dedi o dönem tabi ben sürekli protein ağırlıklı beslendim onun da etkisi olabilir sizde üzülmeyin hemen her bebekte oluyor ama boyutları önemli kardiyoloji doktoru bi baksın