Kizlar bebeğim 2 ay 9 günlük mama ile besleniyor 120 cc içiyor bazen 150 CC çabuk acikiyor yani 3 saati bulmuyor Aptamil kullanıyorum doğumundan itibaren çok memnundum ama bu aralar uzun süre tok tutmuyor gaz yapmaya başladı bir de değiştirmeyi düşünüyorum o yüzden hangi mamayı tavsiye edersiniz