Kizlar kızım 2.5 yaşında artık bezden kesmek istiyorum ama şöyle bir durum var kızım bazen günde 3 defa büyük tuvaletini yaptığı oluyor diğer çocuğum 1.5 yaşında ve aşırı hareketli hep kucakta tasinmak istiyor gece geç uyuyup sabah çok erken uyanıyor çok yoruluyorum annem bezliyken de olur dedi yarım saatte bir çıkar götür getir tekrar tak bana mantıklı geldi ama çocuk için bıraktırma sayılmıyormuş zaten bez var beze yapayım diyormuş ne yapsam bilmiyorum çok zor olacak kızım tam konuşmuyor da ayrıca lütfen akıl verin