Kızlar birkaç gündür bebeğim yırtılırcasına ağlıyor. Bu ağlamanın olduğu bir postum vardı hatta. Bir, bir buçuk hafta sürmüştü sonra çığlık atmayı öğrendi ince tatlı çığlıklar atıyordu ağlarken. Şimdi 3 gündür yine yırtılırcasına ağlama başladı. 6,5 aylık. Atak deyin geçecek deyin bizdeki de böyleydi hatta daha beterdi falan deyin çünkü ben kendimi kaybetmek üzereyim. Delirdim delireceğim. O böyle sebepsiz şekilde boğazını yırtarak bağırdıkça ben sessiz bir şekilde ona bakıyorum hatta bazen gülmek geliyor falan normal değilim artık. Uyutmaya kalktığımda 2-2,5 saat direniyor çoğu zamanında bu şekilde ağlıyor. Bitik haldeyim psikolojim hiç iyi değil. Sabah olsun istemiyorum. Gündüz uyku saati gelsin istemiyorum Allah aşkına ne bu bilen biri açıklasın