Merhaba kizlar , bebegimden doğduğunda hastaneden topuk kanı alındı daha sonra dördüncü günde tekrar sağlık ocağında kan verdik. Bugün sağlık ocağındaki ebe aradı ve fenilketanuri değerinin yüksek çıktığını ve tekrar kan vermrmiz gerektiğini söyledi. Biraz araştırdım çok üzüldüm. Ama bu testler de yanlışlık da olabiliyormuş galiba ebe de yanlışlık olabilir dedi. Başına gelen var mı 😔😔😔